ميلودي فور إيفر - Non StOp MuSiC

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم , أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالتسجيل أو الدخول وإبداع قلمك فى صفحات منتدانا وان شاء الله تفيد وتستفيد

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم , أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالتسجيل أو الدخول وإبداع قلمك فى صفحات منتدانا وان شاء الله تفيد وتستفيد

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Melody 4 Ever

مسابقة افضل توقيع (ادخل و اشترك معانا)..

™M®. Ahmed
    ™M®. Ahmed
    الإمبراطور
    الإمبراطور

معدل التقييم : 0
    المزاج : مسابقة افضل توقيع (ادخل و اشترك معانا).. 110
    اعلام الدول : مصر

مسابقة افضل توقيع (ادخل و اشترك معانا).. Empty مسابقة افضل توقيع (ادخل و اشترك معانا)..

مُساهمة من طرف ™M®. Ahmed الثلاثاء نوفمبر 25, 2008 3:49 am

عايزين نشوف مين احسن توقيع فى المنتدى

نظام المسابقة كالتاتى :-

1- لازم اللى هيدخل فى المسابقة يشترك فى المسابقة مش ينفع واحد يدخل واحنا فى نص المسابقة ويقول انا معاكم . (لان فى الحالة دى اشتراكه هيكون متجاهل)

2- هنستنى 10 اعضاء بس يشاركوا فى المسابقة و كل واحد يدخل يعرفنا انه هيشترك ولما نكمل 10 هنبدأ المسابقة .

3- بعد ما نبدأ المسابقة كل واحد هيحط التوقيع بتاعة صورة واحدة بس فى الموضوع .

4- كل واحد هيقوم بالتصويت لتوقيع غير توقيعة يعنى تختار انت احسن توقيع عجبك بس غير توقيعك و الرجاء التصويت العادل (يعنى محدش ييجى على عضو توقيعه جميل و يقول لأ انا اصوت لتوقيع المشرف احسن)لا كله هنا زى بعضه مفيش فرق .

5- كل واحد لازم يكون متابع الموضو ع لان لو ا تأخر عن التصويت او وضع الصورة سيتم استبعادة من المسابقة .

6- ممنوع الاعتراض على توقيعك او توقيع غيرك (يعنى محدش ييجى يقول للتانى توقيعك وحش اويقعد يقول انا توقيعى وحش مش هكسب او الحاجات دى ممنوووع)

7- الاشتراك فى الموضوع ووضع التوقيعات فى الموضوع دة بس (محدش يعمل موضوع جديد ويقول فيه دة توقيعى !!).

8- الجوائز حلوة برضو مشاركات وتوقيعات للفائز الاول فقط (يعنى اللى هيحصل على اكبر عدد تصويتات).

9- فترة محدودة وبنقفل التسجيل فى المسابقة 0(يعنى كلو يلحق نفسه و يسجل) .

اظن كل حاجة واضحة ان شاء الله
    اى استفسار انا تحت امركم
    وارجو من الجميع يدخل و يشارك ..

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 12, 2024 1:30 am